Blog

Evosign / Design interior bar  / DE CE SA ALEGI PROJECT MANAGEMENT?

DE CE SA ALEGI PROJECT MANAGEMENT?

Lasă-ţi proiectul în mâinile noastre. Cu o experienţă de peste 10 ani în design interior şi project management şi având proiecte mai mici sau mai mari, de la hoteluri, la spaţii de birouri, spaţii comerciale,la case particulare peste tot în ţară şi în Europa, echipa noastră îţi garantează livrarea proiectului la timp şi in bugetul alocat.

Gestionarea eficientă a proiectului înseamnă că tu, clientul nostru, îţi poţi continua viaţa de zi cu zi normal, având siguranţa că noi ne ocupăm de toate detaliile implementării conceptului de design. Echipa Evosign va avea grijă ca toată munca şi toate persoanele implicate să aducă la viaţă spaţiul dumneavoastră.

Fiecare proiect în sine este manageriat cu profesionalism, iar implicarea personală a designerilor  garantează eficienţa şi promptitudinea în rezolvarea problemelor ce pot apărea în timpul implementării, precum şi execuţia la cel mai înalt nivel calitativ.

De la concept la finalizare, au loc o serie de activităţi care vor fi supravegheate cu atenţie, astfel încât proiectul să se deruleze fără probleme, respectând toate detaliile conceptului de design, iar rezultatul final să fie replică a conceptului, depăşind aşteptările clienţilor.

Cheia succesului în implementarea corectă a conceptului este o abordare rigidă din partea managerului atunci când este cazul, dar flexibilă când apar situaţii neprevăzute. Căci acestea vor fi multe.

Ca manageri de proiect, suntem responsabili de întregul proiect, de la început până la predarea acestuia; Ne asumam rezultatul final şi răspundem pentru greţelile ce apar de-a lungul implementării.

Planificăm, organizăm şi administrăm toate activităţile şi lucrările, astfel încât rezultatul final să fie cel aşteptat, iar tu, clientul nostru, să fii mulţumit de asta.

Pentru exemplificarea etapelor, am utilizat fotografii de la un proiect recent cu care ne mândrim, şi anume inaugurarea unui magazin Kaufland, din Jena, Germania, unde am creat şi coordonat implementarea restaurantului.

Cum se desfăşoară un proiect de tipul “project management” ?

Etapa 1: Prima întâlnire

În cadrul primei vizite dintre designer şi client definim ideile, aşteptările şi nevoile clientului. Aceasta poate avea loc pe şantier, iar designerul vă poate oferi în timp real soluţii eficiente pentru implementarea proiectului.

Etapa 2: Conceptul de design

În această fază a proiectului, echipa de design lucrează la crearea conceptului creativ, conform cerintelor şi nevoilor dumneavoastră. Se stabileşte o întâlnire în care sunt prezentate randările 3D şi, dacă este cazul, se vor efectua modificările necesare. După ce primim  aprobarea dumneavoastră privind conceptul, realizăm planşele tehnice.

Etapa 3: Pregătirea lucrărilor

După ce am primit aprobarea din partea clientului, pregătim un grafic al costurilor şi planificarea în timp a tuturor lucrărilor. Căutăm furnizorii, executanţii şi cerem ofertele de preţ, pregătindu-ne să începem lucrările de amenajare.

Etapa 4: Implementarea

Ca manageri de proiect, colaborăm cu consultanţii, supervizăm furnizorii şi coordonăm executarea tuturor lucrărilor de la şantier. Toate specificaţiile pentru interior, ajustările şi finisarea sunt executate conform indicaţiilor. Pentru desfăşurarea optimă a proiectului, cerem aprobarea dumneavoastră pentru design, planşe tehnice, grafice de execuţie, estimări şi modificări în calendarul de execuţie şi oferte de preţ.

Etapa 5: Achiziţii

Achiziţionăm piesel de mobilier şi echipamentele (electrocasnice, TV, PC etc.), conform cerinţelor dumneavoastră. Fiind o echipă recunoscută la nivel naţional şi având contracte de colaborare cu numeroşi furnizori, beneficiaţi de reduceri sau oferte speciale la anumite produse.

Etapa 6: Instalarea

O parte importantă a project managementului este aceea că noi  avem grijă ca toate produsele să fie livrate la timp şi conform specificaţiilor, iar instalaţiile, decorarea, finisajele şi echipamentele să fie executate la timp şi la nivelul calitativ aşteptat. Confirmarea costurilor aferente instalării şi montării elementelor de decor şi a mobilierului este facută înainte de instalare.

Şi voila! Proiectul a fost realizat cu succes!

 

Articol realizat de Diana Crisan, sub îndrumarea designerului Adrian Ionescu

Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor personale.